Fort Myers Beach/Sanibel Island

23 mei 2017 - Sanibel Island, Verenigde Staten

2 dagen rust zitten er weer op, vandaag trekken we verder, waar naartoe is nog een beetje onduidelijk dat beslissen we onderweg omdat het weer wat onstabiel wordt, er worden Thunderstorms verwacht.
Zondagavond hebben we daar al een klein beetje van mee gekregen, we zaten lekker te eten, peet een Ossobuco van een pond en ik een sparerib van een halve meter toen de lucht ineens pikzwart werd, het begon te donderen alsof de wereld verging, en toen de regen, mijn God wat valt het er dan uit, in 10 minuten waren de wegen in rivieren veranderd.
Bij terugkomst in het hotel bleek het zwembad te zijn overstroomt, wij slapen op de begane grond, het water stond tot aan de drempel van onze terrasdeuren, It never rains in florida, maar wel als wij er zijn

Maandagochtend was er gewoon geen wolkje meer aan de lucht en zijn we naar Sanibel Island gegaan voor een dagje strand.
De pelikanen scheren hier vlak langs je heen, we hebben nog dolfijnen zien springen net voor de kust, en een pijlstaartrog voorbij onze benen zien zwemmen, op het strand wordt daar ook voor gewaarschuwd, er staat een bordje met de tekst, shuffel Your feet, or You wil do the stingray hop, zo heet een pijlstaartrog in het Amerikaans

Verder heb ik nog wat foto' s toegevoegd om een impressie van Amerika te krijgen, Peet vond onze auto wat klein, heeft even overwogen om een iets grotere te nemen.

1. Sabine:
    23 mei 2017
    Lijkt mij erg indrukwekkend dat weer, maar ook wel gaaf om n keer mee te maken!
  2. Hellen:
    23 mei 2017
    Dus daar kan het ook spoken? Mooie foto's, maar niet van die kleine stukjes vlees. Volgend project!
    Leuke auto Peter!
    Geniet nog maar lekker. x
  3. Dori:
    24 mei 2017
    Het is er niet zo druk als in Scheveningen. Fijn dat we mee mogen kijken. Groetjes uit een zonnig oosterhout
  4. Marian:
    24 mei 2017
    Hè Martine en peter
    Lijkt me heerlijk dat rondtoeren door een ander land. Je ziet nog eens wat anders blijkt wel uit de foto's. Je schrijft het ook leuk Martine.
    Aan eten niets te kort blijkbaar....genietse nog samen
    Wim