Miami

28 mei 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Gistermiddag aangekomen in Miami, het is ontzettend heet hier met een luchtvochtigheid van 94% dus erg benauwd!
Gelukkig hebben we een mooi hotel in jaren 50 stijl, met een airco en een grote ventilator aan het plafond.
Gister hier een beetje in de buurt gebleven en uitgevist hoe met de bus naar Miami Beach te komen, met de auto niet te doen en bovendien is het parkeren niet te betalen.

Vanochtend dus de bus gepakt en naar het strand gegaan, de oceaan is prachtig, helderblauw water, en 28 gr.
Ook is er veel te kijken, van allerlei slag mensen loopt daar rond. En dan zijn we nog niet eens op South Beach en de Ocean boulevard geweest, daar gaan we vanavond maar eens kijken.

Bij het inchecken gister, werd ons verteld dat er vandaag een Poolparty zou zijn hier bij het hotel, van 13.00 tot 19.00 uur, ter gelegenheid van Memorial Day.
Bij terugkomst van het strand bleek dat het een party was voor homo's en lesbiennes, beetje vreemd want volgens mij mochten die hier in Amerika niet in het leger toch?
Nou ja kijk maar naar de foto''s, wij hopen in elk geval dat het zwembad goed schoongemaakt wordt voor wij er weer in mogen

1. Dori:
    29 mei 2017
    Wat een vakantie. Jammer dat de dagen haast voorbij zijn. Maar je kunt er wel met plezier op terug zien.en ook hele mooie foto,s. Weer vele groeten uit de Parkweg.
  2. Hellen:
    29 mei 2017
    Leuk feestje!! En inderdaad, je ziet van alles aan het strand....
    Veel plezier nog! x