Saint Petersburg/Treasure Island

24 mei 2017 - Saint Petersburg, Florida, Verenigde Staten

Gister aangekomen in Saint pete's, in een plaatsje dat Treasure Island heet, het is hier helemaal op piraten gericht, leuke winkeltjes, barretjes en restaurantjes, alles tje, want zoals het plaatsje zelf is alles klein, wel erg gezellig.
Het ligt aan de golf van Mexico, met een mooi strand.
Waar wij helaas weinig van hebben kunnen genieten, gisteravond/nacht en vandaag de hele middag vreselijk slecht weer gehad, met ontzettend veel regen. Gelukkig wordt het hier dan niet koud, dus tussen de buien door toch nog over het strand en door het stadje kunnen wandelen.
Dolfijnen en pelikanen gespot in de baai, echt bijzonder dat je die zo dicht bij de kust in het wild tegen komt.

Nog wat leuke geinige foto''s gemaakt voor dit blog, en nu naar bed, morgen rijden we helemaal van west naar Oost Florida, waar we neerstrijken in Boca Raton, van daaruit kunnen we Fort Lauder Dale en Miami nog verkennen en dan zit het er weer op!

1. Dori:
    25 mei 2017
    Wat mooi alweer! Jullie hebben natuurlijk veel foto,s gemaakt, ben benieuwd naar de rest. Je moet geen watervrees hebben ik pas daar niet, bedankt voor al wat jullie meemaken.wij mogen het volgen . Nog mooie dagen zonder regen. Daag mama.
  2. Anja:
    26 mei 2017
    Super mooi al die foto"s. Dacht dat het daarzo niet zo veel zou regenen, maargoed anders worden jullie ook veel te bruin ( hahaha) Complimenten voor de verslagjes, erg leuk. Als je je gaat vervelen kun je altijd nog schrijfster worden. Heel veel plezier nog, Groetjes uit Flieren