Miami Beach

29 mei 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Laatste dag miami.
Gisteravond naar south beach geweest, normaal de the place to be, maar helaas dit weekend veranderd in een hiphopfestival terrein, 95% van de bezoekers was zwart, erg rumoerig en niet leuk, echt een tegenvaller!
Jammer, de hoofdstraat staat normaal bekend om de extravagante verschijningen, met de mooiste en duurste auto's.

Vandaag maar naar de haven gegaan om ons te vergapen aan de cruiseschepen en jachten.

Verder vandaag maar aan het zwembad gerelaxt, met wederom een ongenode gast, die nadat hij ons gewaar werd er weer snel vandoor ging.

Nu op tijd naar bed, morgen auto schoonmaken en inleveren, dan vliegen we weer naar ons eigen kikkerlandje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja:
    30 mei 2017
    wat een leuke kiekjes weer en wat hebben jullie een geweldige reis/vakantie gehad. Fijn dat we mee mochten. goede terug reis en wat het koude kikkerlandje betreft dat valt nog wel mee. tot snel groetjes Anja.
  2. Dori:
    30 mei 2017
    Dank je voor al dat moois! Een fijne terugreis. En welkom thuis
  3. Peter van Sas:
    30 mei 2017
    ..straks weer wennen aan te kleine hamburgers, te kleine steaks, te kleine glazen bier/cola en misschien een te kleine auto? Maar ja, hoe zeggen ze dat ook al weer: gelukkig hebben we de foto's nog! Een fijne terugreis toegewenst en voor straks welkom thuis.
  4. Hellen:
    30 mei 2017
    Leuk om jullie trip te kunnen volgen! Trouwens....leuke badgast, die groene.
    Welkom Thuis. xx
  5. Steffy:
    30 juni 2017
    Hoi. Ik vind je reisverhalen super leuk. Alleen klinkt best wel racistisch als je zegt dat het tegenviel omdat 95% van de bezoekers zwart was. Wat maakt hun huidskleur nou weer uit? Enfin, je kon het laten bij rumoerig & hiphop bezoekers.