Boca Raton

26 mei 2017 - Boca Raton, Florida, Verenigde Staten

Gister en vandaag in Boca Raton verbleven met de bedoeling vanuit hier Miami en omgeving te verkennen, maar dat is met het verkeer hier niet te doen, vandaar dat we morgen een hotel in Midtown Miami gaan betrekken.
Maandag is het hier Memorial Day, net zoiets als bij ons Bevrijdingsdag, dan worden de omgekomen soldaten van de verschillende oorlogen herdacht ( 2e wo, Vietnam, )
Daarom zijn er het hele weekend al verschillende festiviteiten in de grote steden, dus best leuk dan in Miami te zitten denken we.

Vandaag hier ff naar het strand geweest, sta ik net in het water, komt Jaws op 5 meter afstand langs zwemmen, ik eruit en niet meer erin brrrrr.
Staat Peter mij uit te lachen schijterd zei die, ja daag!!
Vraagt hij aan een man die bij ons zit en hier woont of het echt een haai geweest kan zijn, ja hoor zegt hij, die zie je hier regelmatig.
Verteld Peter er ook nog lachend bij dat ik het water uit gevlucht ben, zegt die man, ja dat zou ik ook gedaan hebben

Deze keer niet zoveel foto''s gemaakt, maar dat komt in Miami vast weer goed!

1. René:
    27 mei 2017
    Hahaha! Schitterend geschreven Martine! Ik hoor het je vertellen. Maar wel link joh! Groetjes van ons.
  2. Dori:
    27 mei 2017
    Bar eng zeg ! Peter Peter, je was haar bijna kwiijt! Ik moet wel ver om donuts te krijgen, lekker zien ze er uit!groetjes mama
  3. Marian:
    27 mei 2017
    Wat leuk om jullie reis zo te volgen.
    En wat schrijf Je het vermakelijk op.
    Moet er niet aandenken als je die haai niet gezien had,gelukkig is het goed afgelopen.
    Veel plezier nog de laatste dagen, en een goede reis terug,naar een tropisch Nederland.
    Grtjs Wim en marian.